Loading...
Bekleyin...


FOX ve Halk TV'ye Ceza Yağdı!


RTÜK, FOX Ana Haber Bülteni'nde Mersin Şehir Hastanesi ile ilgili yer alan bir haberin "doğruluğundan emin olunmaksızın yayınlanamaz" hükmüne aykırılık teşkil etmesi sebebiyle de kanala idari para cezası verdi.

FOX ve Halk TV'ye Ceza Yağdı!
Bu içerik 304 kez okundu.
Loading...

RTÜK, FOX Ana Haber Bülteni'nde Mersin Şehir Hastanesi ile ilgili yer alan bir haberin "doğruluğundan emin olunmaksızın yayınlanamaz" hükmüne aykırılık teşkil etmesi sebebiyle de kanala idari para cezası verdi.

TELE 1'E CEZA

Tele 1 isimli kanal tarafından yayınlanan ‘18 Dakika' programında, 'Türkiye'nin IŞİD ve El Nusra gibi örgütleri desteklediği' yönündeki yorumların Türkiye'nin saygınlığını zedeleyici nitelikte olduğu değerlendirilerek kanala idari para cezası müeyyidesi uygulandı.

HALK TV'YE DE CEZA KESİLDİ

Ayrıca Halk TV'ye RTÜK tarafından gönderilen ikame programları bildirilen tarih ve saatin dışında yayınlamış ve yükümlülüğünü yerine getirmemiş olması nedeniyle idari para cezası kesildi.

 

Bu Habere Tepki Ver



Etiketler:  RTÜK FOX Ana Haber Bülteni Mersin Şehir Hastanesi Tele 1 18 Dakika IŞİD El Nusra Halk TV

Loading...
Sende Yorumla...
loading...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİRX
En yüksek radyasyon seviyesine sahip akıllı telefonlar açıklandı
En yüksek radyasyon seviyesine sahip akıllı telefonlar açıklandı
İngilizler yazdı: İstanbul'da gizli deprem! Ruhumuz bile duymamış
İngilizler yazdı: İstanbul'da gizli deprem! Ruhumuz bile duymamış